Monday, January 24, 2011

OK saya goyang !!

OK saya goyang !

baru nak bertenang, tp dah goyang balik...but bagus juga now goyang dr lmbt....sume pasal wedding preparation...rs mcm dah buat banyak tp bile orang tnye pasal itu - belum, pasal ini - belum, pasal yang tu pun belum....huaaaaaaa

Ok saya goyang !

dan semalam walau pun jasad berada di KLCC, tp otak asek fkir benda tu benda ni...eh nnti nk call orang tu, nk call org ni, appointment dgn org tu, appointment dgn org ni...haish !

Sape nk ikot saya pergi survey barang kat nilai? sebelum saya survey di tmpt lain nnti?

OK saya goyang !

2 comments:

n a d e a said...

oh ni la yang dok goyang dr smlm ni...
aku ingt ape la..
hang nk cr pe kat nilai?
bila nak p?
kalau aku free, n fulus memuaskan boleh je join~

Dilla Human said...

goyang bile org tnye byk benda sume tak buat lg...rs mcm dah byk dh buat...igt nk pegi this wk..tp tulah, tgk dulu schedule huhu...