Thursday, October 21, 2010

Unit Trust Fund

Seorang kenalan sedang bersungguh bersemangat memulakan urusan unit trust ni..beberapa kali cuba memberikan idea dan suggestion untuk saya melabur.

bukan xmahu, bukan xberminat, tapi mungkin nanti. bak kata orang 'first things first' , kalau semua nak hadap pada satu masa, mampu ke nak bergerak? mampu ke nak bertahan, jadi baik kita bersabar jangan ikut nafsu. dan pernah dia ajak utk saya mulakan kembali market unit trust fund ni under maakl.

bagi saya, ye market unit trust memang bagus, sebab we are helping others to maximise their returns, tapi untuk memulakan ini, banyak masa yang perlu saya peruntukan, banyak benda saya perlu mulakan semula, dan perlu ada persediaan dari segi mentally adan physically which saya tak ada lagi.saya perlu hadiri trainings.saya perlu setup semula segala2 nya. insyaallah semoga hati saya di permudahkan dan di beri pertunjuk untuk bermula semula.

kepada kawan saya, semoga berjaya. you are at the right path and keep going. passionate leads you towards glory.

0 comments: